algemene voorwaarden
Door het maken van een afspraak bij The Girl House ga je akkoord met de algemene voorwaarden. Lees deze zorgvuldig door voorafgaand aan je bezoek.
1. Afspraken & Werkwijze
1.1 The Girl House werkt uitsluitend op afspraak, zodat we voor iedere klant voldoende tijd en aandacht kunnen reserveren.
1.2 Binnenlopen zonder afspraak is mogelijk, maar we kunnen niet garanderen dat je direct geholpen kunt worden. Om teleurstelling te voorkomen, adviseren wij altijd vooraf een afspraak in te plannen.
1.3 Wij vragen klanten om 5 minuten voor de afspraak aanwezig te zijn. Bij aankomst kun je plaatsnemen in de wachtruimte totdat je wordt geroepen. Ondertussen kun je genieten van een kopje koffie, thee of water.
1.4 Kom je voor een Lash Lift of Brow Lamination, verzoeken wij je vriendelijk om zonder make-up te komen. Indien make-up aanwezig is, wordt dit door ons verwijderd tegen een toeslag van €5,-.
1.5 Behandelingen buiten reguliere openingstijden zijn uitsluitend mogelijk op verzoek en tegen een extra toeslag.
1.6 De hoogte van deze toeslag wordt vooraf besproken en bevestigd.
1.7 Indien een klant een correctiebehandeling boekt op werk dat is uitgevoerd door een andere salon, geldt een aangepast tarief. The Girl House is niet verantwoordelijk voor het eindresultaat van dergelijke correcties.
2. Behandelingen, Producten & Allergieën
2.1 The Girl House gebruikt producten van hoogwaardige kwaliteit.
2.2 Het is de verantwoordelijkheid van de klant om vooraf te melden of zij allergisch is voor bepaalde ingrediënten.
2.3 The Girl House is niet aansprakelijk voor allergische reacties die optreden na een behandeling. Indien gewenst kan vooraf een patchtest worden uitgevoerd, mits dit minimaal 3 dagen vóór de afspraak wordt aangevraagd.
2.4 Gebruik je medicatie, ben je zwanger of heb je een huidaandoening? Geef dit altijd vooraf door. Op basis daarvan kunnen wij besluiten om een behandeling te weigeren om gezondheidsrisico's te vermijden.
2.5 The Girl House behoudt zich het recht voor om een behandeling op elk moment te weigeren indien er twijfel is over veiligheid of geschiktheid van de klant.
2. Behandelingen, Producten & Allergieën
2.1 The Girl House gebruikt producten van hoogwaardige kwaliteit.
2.2 Het is de verantwoordelijkheid van de klant om vooraf te melden of zij allergisch is voor bepaalde ingrediënten.
2.3 The Girl House is niet aansprakelijk voor allergische reacties die optreden na een behandeling. Indien gewenst kan vooraf een patchtest worden uitgevoerd, mits dit minimaal 3 dagen vóór de afspraak wordt aangevraagd.
2.4 Gebruik je medicatie, ben je zwanger of heb je een huidaandoening? Geef dit altijd vooraf door. Op basis daarvan kunnen wij besluiten om een behandeling te weigeren om gezondheidsrisico's te vermijden.
2.5 The Girl House behoudt zich het recht voor om een behandeling op elk moment te weigeren indien er twijfel is over veiligheid of geschiktheid van de klant.
3. Puntensysteem
3.1 Bij elke behandeling vanaf een bestedingsbedrag van €55,- ontvang je 1 spaarpunt.
3.2 Bij het sparen van 12 punten ontvang je een beloning naar keuze:
15% korting op één behandeling, of
één gratis Add-On uit ons beschikbare aanbod.
3.3 Spaarpunten zijn persoonlijk en niet overdraagbaar aan anderen.
3.4 Korting of gratis Add-On is niet inwisselbaar voor geld, en niet geldig in combinatie met andere acties of kortingen.
3.5 Punten zijn alleen geldig bij directe betaling en kunnen niet worden toegekend bij no-shows, gemiste afspraken of behandelingen via kortingsacties.
4. Halal-werkwijze & Klantverantwoordelijkheid
4.1 Wij bieden wudu-vriendelijke en halal behandelingen aan zonder epileren, knippen of plukken.
4.2 Klanten zijn zelf verantwoordelijk voor het naleven van islamitische voorschriften, zoals het bedekken van schoonheid buiten de aanwezigheid van een mahram.
4.3 Behandelingen worden alleen uitgevoerd in een besloten en veilige ruimte, zonder mannen aanwezig.
4.4 Wij verwachten dat klanten deze richtlijnen respecteren en zelfstandig religieuze keuzes maken.
5. Hygiëne & Gedrag
5.1 Wij hanteren strikte hygiëneprotocollen. Wij vragen klanten:
Geen zware parfum te dragen.
Niet te roken vlak voor de behandeling.
Zicht respectvol te gedragen richting medewerkers en andere klanten.
5.2 Diefstal, schade of grensoverschrijdend gedrag wordt direct gemeld en leidt tot uitsluiting van verdere toegang tot de salon.
6. Annuleringsbeleid & No-Show
6.1 Afspraken kunnen kosteloos worden geannuleerd of verzet tot 48 uur (TWEE dagen) voor de geplande afspraak.
6.2 Bij annulering binnen 24 uur voor aanvang van de afspraak, wordt er een boete van €40,- in rekening gebracht.
6.3 Te laat op je afspraak?
Na 5 minuten ontvang je een herinneringsbericht.
Na 10 minuten proberen we telefonisch contact op te nemen.
Na 15 minuten wordt de afspraak als no-show beschouwd en wordt automatisch de boete van €40,- toegepast.
6.4 Verzetten of annuleren kan via de bevestigingsmail of via WhatsApp.
6.5 Let op: Indien de boete van €40,- niet wordt voldaan, zal de factuur worden overgedragen aan een incassobureau (GGN). In dat geval ben je verplicht zowel de openstaande boete als de kosten van de gemiste behandeling volledig te betalen.
6.6 Bij herhaaldelijk annuleren of no-shows (meer dan twee keer), behouden wij ons het recht voor om toekomstige boekingen te weigeren of alleen met volledige vooruitbetaling te werken.
7. Tarieven & Wijzigingen
7.1 Prijzen kunnen zonder voorafgaande aankondiging worden gewijzigd. Bij reeds geboekte afspraken geldt het tarief van het moment van boeken.
7.2 The Girl House behoudt zich het recht voor om de duur en inhoud van behandelingen aan te passen indien nodig.
8. Betalingen & Cadeaubonnen
8.1 Online via i-Deal bij het boeken.
8.2 In de salon: contant of per pin (geen creditcards)
8.3 Betaling dient direct na de behandeling voldaan te worden, tenzij anders is overeengekomen.
8.4 Voor nieuwe klanten geldt dat bij het maken van een afspraak een aanbetaling vereist is. Deze aanbetaling wordt verrekend met het totaalbedrag van de behandeling.
8.5 Cadeaubonnen zijn twee jaar geldig, niet restitueerbaar en niet inwisselbaar voor geld.
8.6 Bij verlies, diefstal of schade kunnen wij geen vervanging bieden.
8.7 Restbedragen blijven binnen geldigheid bruikbaar.
8.8 Cadeaubonnen zijn uitsluitend in te wisselen zolang The Girl House actief is. Bij beëindiging van de salonactiviteiten vervalt de mogelijkheid tot inwisseling, ongeacht de resterende geldigheidstermijn.
9. Retourbeleid
9.1 In verband met hygiëne kunnen aangekochte producten niet geretourneerd worden.
9.2 Dit geldt ook voor sieraden en verzorgingsproducten.
10. Before & After Foto's/Video's
10.1 Er worden standaard foto's/video's gemaakt vóór en na de behandeling voor portfolio en promotiemateriaal.
10.2 Foto's/video's worden zonder herkenbaar gezicht geplaatst, tenzij expliciete toestemming is gegeven.
10.3 Indien je niet op de foto wilt, kun je dit vooraf aangeven.
10.4 Alle foto’s en video’s blijven eigendom van The Girl House. Wij behouden het recht om deze te gebruiken voor educatieve of commerciële doeleinden, tenzij anders schriftelijk overeengekomen.
11. Muziek & Privacy in de Behandelruimte
11.1 In de behandelruimte van The Girl House wordt bewust geen reguliere muziek afgespeeld. Wij kiezen voor een rustige en ontspannen sfeer met bijvoorbeeld de Quran, Anasheed (vocals only), of natuurlijke geluiden zoals stromend water en vogelgezang.
11.2 In de algemene salonruimte kan het voorkomen dat er achtergrondmuziek of gesprekken hoorbaar zijn. Omdat onze behandelruimte zich in een gedeelde omgeving bevindt, kunnen deze geluiden soms licht doordringen.
11.3 Om onze klanten optimaal comfort te bieden, zijn er diverse opties beschikbaar:
Wij bieden gratis oordopjes aan voor wie meer rust wenst tijdens de behandeling.
Klanten mogen ook hun eigen oordopjes of koptelefoon meenemen om hun eigen muziek of geluiden te beluisteren.
11.4 Voor klanten die volledige stilte en minimale prikkels wensen, bieden wij de mogelijkheid om een Silence Treatment als Add-On bij te boeken. Tijdens deze behandeling wordt er niet gepraat en voorzien wij je van oordopjes, zodat je volledig ongestoord kunt ontspannen.
12. Parkeren
12.1 Klanten kunnen parkeren aan de overkant van de salon of gebruikmaken van een nabijgelegen parkeergarage. Er bevinden zich twee garages in de directe omgeving. Wij adviseren om te parkeren in de Albert Heijn Garage, aangezien deze voordeliger is en zich op loopafstand van de salon bevindt.
13. Leeftijden
13.1 Onze behandelingen zijn uitsluitend bedoeld voor personen van zestien jaar en ouder. Bij twijfel vragen wij om legitimatie.
13.2 Personen onder de zestien jaar kunnen alleen een behandeling ondergaan met schriftelijke toestemming van een ouder of voogd. Zonder deze toestemming wordt de behandeling niet uitgevoerd.
14. Klachtenregeling
14.1 Klachten dienen binnen 7 dagen na de behandeling schriftelijk te worden gemeld via klachten@thegirlhouse.nl
14.2 Na deze termijn worden behandelingen als correct en naar tevredenheid uitgevoerd beschouwd.
15. Aansprakelijkheid
15.1 The Girl House is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen, allergische reacties of andere huidreacties, noch voor vertragingen of annuleringen door overmacht, zoals ziekte, verkeersproblemen of externe omstandigheden.
15.2 Schade of letsel als gevolg van het niet opvolgen van instructies vóór, tijdens of na de behandeling is volledig voor eigen risico.
15.3 The Girl House behoudt zich het recht voor om afspraken te verplaatsen of te annuleren bij overmacht of ziekte. In dat geval nemen wij zo snel mogelijk contact op om een nieuwe afspraak in te plannen. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele kosten of schade als gevolg hiervan.
16. Bereikbaarheid & Locatie
16.1 Tijdens behandelingen kunnen wij niet direct reageren op telefoontjes of berichten. Wij nemen zo snel mogelijk contact op zodra wij beschikbaar zijn.
16.2 Wij zijn bereikbaar via:
Telefonisch / Whatsapp: +31627286018
E-mail: info@thegirlhouse.nl
16.3 Je vind ons aan het Osdorpplein 363 in Amsterdam. Wij werken in de beautysalon art of beauty, waar onze eigen behandelruimte zich bevindt.
17. Intellectueel eigendom
17.1 Alle kennis, werkwijzen, beelden en materialen gedeeld tijdens behandelingen of op social media zijn eigendom van The Girl House en mogen niet worden gekopieerd, verspreid of gebruikt voor commerciële doeleinden zonder schriftelijke toestemming.
18. Misbruik van gegevens & Identiteitsfraude
18.1 The Girl House behoudt zich het recht voor om afspraken te annuleren, behandelingen te weigeren en verdere toegang tot de salon te ontzeggen bij het vermoeden of bewijs van opzettelijk misbruik, misleiding of identiteitsfraude. In ernstige gevallen kunnen wij juridische stappen ondernemen en aangifte doen. Alle kosten en schade die hierdoor ontstaan, worden op de verantwoordelijke partij verhaald.
Faq
Meest gestelde vragen
-
Bij The Girl House hanteren we een halal-werkwijze waarbij er geen epileren, knippen of plukken wordt gedaan. Dit is onderdeel van onze service en beleid. We bieden wudu-vriendelijke behandelingen aan en behandelen alleen binnen deze richtlijnen.
-
Ja, waxen kan gevoelig zijn, vooral bij de eerste behandeling. De pijn is echter meestal kort en vermindert naarmate je het vaker laat doen. Veel mensen ervaren na een paar behandelingen aanzienlijk minder ongemak.
-
De meeste vrouwen ervaren een gladde huid gedurende 3 tot 6 weken, afhankelijk van je haargroei. Regelmatig waxen kan haargroei op termijn verminderen.
-
Wij bieden geen Brazilian waxbehandelingen aan. Dit betekent dat wij geen volledige schaamstreek waxen en geen bilnaad behandelen.
Onze grens ligt bij de bikinilijn: dit houdt in dat wij alleen de haartjes verwijderen die buiten het bikinibroekje vallen. Voor uitgebreidere behandelingen verwijzen wij je graag door naar een gespecialiseerde salon. -
Tooth gems zijn tijdelijk, maar het verwijderen ervan moet altijd veilig gebeuren. Wij bieden geen verwijdering van tooth gems aan.
Wil je je steentje laten verwijderen? Dan adviseren we om hiervoor een afspraak te maken bij je tandarts, bijvoorbeeld in combinatie met je jaarlijkse controle. Je tandarts kan het steentje op een veilige manier verwijderen zonder schade aan je tandglazuur.
Probeer het steentje niet zelf te verwijderen, om beschadiging van je tanden te voorkomen.
-
Nee, wij behandelen uitsluitend vrouwen. Behandelingen zijn bij ons niet beschikbaar voor mannen, transgenders of non-binaire personen. Wij richten ons volledig op vrouwelijke klanten en vragen hiervoor begrip en respect.
-
We vinden het heel belangrijk dat je tevreden bent! Mocht je klachten hebben, dan vragen we je deze binnen 7 dagen na de behandeling schriftelijk te melden via klachten@thegirlhouse.nl. We nemen je klacht dan serieus en zoeken samen naar een passende oplossing.
-
Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen: online via iDeal, contant in de salon of per pin. Let op: wij accepteren geen creditcards.
Nieuwe klanten betalen bij het boeken een aanbetaling om de afspraak te bevestigen.
Contante betaling in de salon heeft onze voorkeur.